Obranářský závod KK Zetor

01.12.2013 17:28

V neděli jsem se zúčastnila s oběma holkama Zimního obranářského závodu pořádaného KK Zetor Brno. Dorotka si odbyla svoji závodní premiéru a v kategorii štěňat se úmístila na prvním místě. Jsem na ni pyšná, vůbec neřešila cizí plac,ani lidi ani psy a cvičila s velkou ochotou,za což jsem opravdu vděčná a velký podíl na tom má hlavně Mirka Marcišinová,která mi trpělivě ukazuje jak na to.

Cherda nastoupila do kategorie ZVV1 a já jsem s napětím očekávala co vyvede:D. I tentorkát se jí podařilo mě přelstít a vyšplouchla mě tam,kde jsem to nečekala a to na Ačku, které jednoduše obešla,takže co naplat s nulou ve výsledku a s obranama před náma jsme si už velké naděje nedělaly. Obrany zahájila nádherným neoběhnutím ani jedné makety,takže jsem si říkala,že je to v loji,ale při vyštěkání se vzpamatovala a zbytek obran už dokončila se ctí. Takže nakonec nás dělil pouhý jeden bodík od krásného třetího místa.

Nicméně musím říct,že tentokrát převažovala spokojenost.

Kontakt

Renata Králová Podhorní 81
62800 BRNO
732847897 ondrackova.r@seznam.cz