Vánoční závod Letňany a Újezd nad lesy

08.01.2014 00:00

Na Vánoční závod pořádaný CHS Seahawk jsme se vypravili s oběma holkama. Cherda nastoupila do kategorie ZM, po relativně slušné poslušnosti(když opomenu zaváhání při přivolání), jsem krapet pokazily obrany. Vypadalo to spíš jako humorná vsuvka, Cherda sice odkousala,ale její "vražedné" tempo bylo opravdu k zasmání.  Do sranda kategorie nastoupil s Cherdou Pája a já jsem vzala provětrat Dorotku, to už jsme si užili o dost víc,byla to sranda. Celkově to byl moc povedený závod, velice bohaté ceny a krásná tombola. Rádi přijedeme znovu.

V neděli nás čekal Vánoční závod v Újezdě. Šlo o sranda kategorii a tak jsem Cherdu zase půjčila páníčkovi a já vyrazila do boje s Doruškou. Všechny disciplíny jsme splnili,ale díky bezchybnému převozu psa v kolečkách a aportu špekáčku se Dorča vyšplhala na první příčku :D. Závodu se zúčastnila i sestřčka Arya a ta skončila třetí,takže geny se rohodně nezapřou. Atmosféra byla velice přátelská,dlouho jsem se při závodě tolik nenasmála.

Kontakt

Renata Králová Podhorní 81
62800 BRNO
732847897 ondrackova.r@seznam.cz